ANUNȚ PUBLIC PRIVIND ORGANIZAREA CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI CONTRACTUALE VACANTE DE
Inginer de sistem I S, perioadă nedeterminată
Biblioteca Județeană I.S. Bădescu Sălaj, P-ța Iuliu Maniu, nr. 13, Zalău – organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant contractul de execuție, de Inginer de sistem I S, pe perioadă nedeterminată, la Compartimentul de dezvoltare, evidenţă şi prelucrare a colecţiilor. Informatizare
Condițiile generale de participare la concurs, conform art. 3 al Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare:
- a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- d) are capacitate deplină de exerciţiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiții specifice:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în următoarele domenii: informatică – toate specializările; calculatoare și tehnologia informației – toate specializările; ingineria sistemelor – specializarea automatică și informatică aplicată; inginerie electronică și telecomunicații – toate specializările; matematică – specializarea matematică informatică;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 3 ani și 6 luni.
Tematica și bibliografia:
1. Noţiuni generale de hardware PC (CPU, Mainboard, HDD, SSD, FDD, Memorie etc.)
2. Noțiuni despre rețelele de calculatoare:
– Modelul OSI (https://www.geeksforgeeks.org/layers-of-osi-model/),
– LAN, WLAN, WAN
– Instalare, configurare, funcționare, întreținere switch, router, acces point
– Cablare structurată
3. Instalare, configurare și administrare server OS:
– Fedora Server
(https://docs.fedoraproject.org/en-US/fedora-server/,
https://computingforgeeks.com/how-to-install-lamp-stack-on-fedora/,
https://docs.fedoraproject.org/en-US/fedora/latest/system-administrators-guide/servers/Mail_Servers/)
– CentOS (https://docs.centos.org/en-US/8-docs/)
4. Instalare, configurare și administrare desktop OS:
– Windows 7, 10 (https://docs.microsoft.com/en-us/windows/configuration/)
– Linux Desktop
(https://docs.fedoraproject.org/en-US/quick-docs/,
https://help.ubuntu.com/stable/ubuntu-help/,
https://linuxhint.com/100_essential_linux_commands/)
5. Instalare, configurare, întreținere MS. Office
6. Internet:
– Browsere, motoare de căutare, poșta electronică
– Cunoștințe de securitate Internet, produse antivirus
– Cunoștințe CMS (WordPress, Joomla)
7. Baze de date:
– Concepte și principii ale bazelor de date, prelucrarea tranzacțiilor
– Administrare servere baze de date, back-up, restore
(https://dev.mysql.com/doc/refman/8.0/en/)
8. Administrare și configurare program de bibliotecă – TinREAD
(http://www.ime.ro/docs/TINREAD_-_Prezentare_Produs_(Martie_2011).pdf)
9. Legislație specifică
– Legea Bibliotecilor, nr. 334/2002 (cu modificările și completările ulterioare)
– Regulamentul (UE) 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date
– Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe (cu modificările și completările ulterioare)
Dosarul trebuie să cuprindă următoarele documente:
- Cerere de înscriere
- Copii legalizate (sau originalul) ale documentelor care atestă nivelul studiilor și specializarea
- Acte doveditoare ale vechimii în specialitate (minimum 3 ani și 6 luni)
- CV (Curriculum vitae)
- Copie act de identitate
- Cazier judiciar
- Adeverință medicală de la medicul de familie
Calendarul desfășurării concursului:
28.04.2022 – 13.05.2022 (ora 13.30) – Depunerea dosare
16.05.2022 – Selecția dosarelor și afișarea rezultatelor
17.05.2022 – Depunere contestații – selecție dosare
18.05.2022 – Afișare rezultate finale după contestații – selecție dosare
23.05.2022, ora 9:00 – Susținerea probei scrise
23.05.2022 – Afișarea rezultatelor – proba scrisă
24.05.2022 – Depunere contestații – proba scrisă
25.05.2022 – Afișare rezultate după contestații – proba scrisă
26.05.2022, ora 9:00 – Susținerea probei practice
26.05.2022 – Afișarea rezultatelor – proba practică
27.05.2022 (ora 13.30) – Depunere contestații – proba practică
30.05.2022 – Afișare rezultate după contestații – proba practică
31.05.2022, ora 9:00 – Susținerea interviului
31.05.2022 – Afișarea rezultatelor interviului
02.06.2022 – Depunere contestații – interviu
03.06.2022 – Afișare rezultate după contestații – interviu
06.06.2022 – Afișarea rezultatelor finale ale concursului
Concursul se va desfășura la sediul instituției din Zalău, P-ța Iuliu Maniu, nr. 13. Dosarele pentru concurs se pot depune la Secretariatul instituției, adresa menționată, Et. I.
Informații suplimentare puteți obține la Secretariat: tel. – 0260 632007, persoană de contact: Mariana-Lucia Marian – manager; e-mail: secretariat_bjs@yahoo.com.
CONDUCEREA